پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3657
-
الف
+

ارسال آثار به تئاتر مردمی خرداد تمدید شد

مهلت ارسال آثار خیابانی به همایش تئاتر مردمی خرداد تمدید شد.

مهلت ارسال آثار خیابانی به همایش تئاتر مردمی خرداد تمدید شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهلت ارسال آثار خیابانی به پنجمین همایش تئاتر مردمی خرداد تا 22 اردیبهشت تمدید شد.

پنجمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد را در بخش‌های تئاتر صحنه‌‌ای و تئاتر خیابانی و محیطی در خرداد ماه سال 1397 برگزار می‌شود. همچنین در بخش خیابانی مهلت ارسال فیلم آثار تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شده است.

گروه‌های خیابانی که قصد بازبینی زنده دارند می‌توانند تا 19 اردیبهشت به دبیرخانه همایش مراجعه واعلام آمادگی کنند. بازبینی زنده بخش خیابانی 29 و 30 اردیبهشت انجام می‌شود.

موضوع این همایش عبارت است از: چهل سال دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه‌‌های علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، زندگی و سیره حضرت امام خمینی(ره) و سایر شخصیت‌های برجسته تاریخ انقلاب اسلامی، نقش مبارزات حضرت امام خمینی(ره) در افشا و سقوط نظام شاهنشاه ی، توصیه‌‌های امام خمینی(ره) مبنی بر استکبارستیزی و مقابله با آمریکا و صهیونیست،‌ نقش قیام 15 خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی،‌ نقش حماسه‌ عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی، نقش مرجعیت و روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی،‌ نقش و تاثیر زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در عرصه‌‌های علمی ـ فرهنگی و سیاسی،‌ تاثیر امام خمینی(ره) و اندیشه‌‌های ایشان بر جوانان انقلابی در خصوص حضور آن‌ها در جبهه‌‌های جنگ تحمیلی، تاکید امام بر ساده زیستی مسئولین و مدیران جمهوری اسلامی،‌ مهر و محبت ویژه‌ی امام خمینی(ره) نسبت به رزمندگان اسلام و ...


ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر